wtorek, 21 lutego 2012

Rozprawa w sieci

Przyszedł w końcu ten czas, aby podzielić się w sieci pełnym tekstem rozprawy doktorskiej, nad którą pracowałem przez ostatnie 3 lata. Rozprawa sama w sobie jeszcze nie jest "obroniona", dlatego tym bardziej zależy mi na tym, aby była ona dostępna dla każdego, kto chce przyjść na jej publiczną prezentację, która została zaplanowana na 1 marca na AGH (więcej szczegółów).

Nie będę teraz szczegółowo rozpisywał się czym zajmowałem się w trakcie prowadzonych badań i jakie wyniki udało mi się uzyskać. Zapraszam po prostu do przekartkowania tekstu, który zamieściłem poniżej.

Postaram się w najbliższym czasie podzielić dodatkowymi przykładami, algorytmami i narzędziami, które zostały opracowane na potrzeby pracy, a z powodu przyjętych ograniczeń (np. nie opisywałem kodu źródłowego i skrótowo przedstawiałem powszechnie znane algorytmy) nie zostały one umieszczone w tekście właściwym.


Rafał Petryniak (wersja elektroniczna w serwisie Scribd)

Aktualizacja: 2 marca 2012

Poniżej zamieszczam prezentację z obrony. Pozostałe dodatkowe materiały powiązane z doktoratem znajdują się na stronie:


0 komentarze:

Prześlij komentarz